sobota, 16 lutego 2013

Sałatka z łososia (pasta z łososia)

No dobrze, przyznaję- łosoś zawrócił mi ostatnio w głowie. Był już taki i taki,
i jeszcze taki. Ale... jest to bardzo zdrowa miłość, bo przepełniona kwasami tłuszczowymi OMEGA-3 :)


Jeśli również macie ochotę na sałatkę lub pastę z łososia, to ten przepis jest jak najbardziej dla Was;)



  •  4 plastry wędzonego łososia
  •  3 łyżki posiekanej natki pietruszki
  •  200 g serka wiejskiego
  •  2 jajka wiejskie
  •  1 cebula
  •  pieprz



Ugotowane jajka kroimy w małą kostkę, dodajemy serek, pokrojonego na małe kawałeczki  łososia oraz natkę pietruszki i drobno pokrojoną cebulę.Całość mieszamy i doprawiamy do smaku pieprzem.

Jeśli zależało nam na sałatce, to na tym etapie kończymy. Jeśli jednak chcemy więcej, jeśli marzymy o paście z łososia, to... Miksujemy sałatkę blenderem i pasta gotowa!:)

PS. Można tylko z części sałatki zrobić pastę i cieszyć się posiadaniem i pasty i sałatki;)


Życzę Wam oczywiście smacznego i zachęcam do komentowania:)



Zobacz również:

Ciastka owsiane (bez mąki)Pierogi z kapustą i grzybami (bez jajek)Zupa belgijska





6 komentarzy:

  1. Pasta wyglada rewelacyjnie, na pewno wyprobuje! Pozdrawiam Sylwia (http://kierunekzdrowie.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie tylko tak wygląda... Polecam i serdecznie Cię pozdrawiam:) Agnieszka

      Usuń
  2. "wiem co jem"...to takze moje motto:) zapraszam Cie do siebie po wyroznienie,ktore wg. mnie slusznie Ci sie nalezy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna pasta!! ja też jestem zauroczona zdrowym bogactwem łososia, selen, omega 3 i cała masa witamin! wczoraj wróciłam z zakupów i oczywiście w koszyku znalazł się łosoś atlantycki suempol, także jutro zaczynam czarować pastę wg twoich instrukcji, rodzinka będzie zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń